Termékek

Gyakori kérdések

  1. Hogy rendelhetem meg a kiválasztott árut?

Amennyiben a böngészés során megtalálta a keresett árut, kiválasztotta a színt és a mennyiséget, a „Kosár” nyomógomb segítségével helyezheti azt a kosárba. A jobb felső sarokban a mozgó kosár ikonra kattintva tekintheti át kosara tartalmát, és itt tudja véglegesíteni megrendelését. Webshopunkban rendelhet regisztráció nélkül, illetve regisztrálhat is, ebben az esetben nyomon tudja követni rendelése állapotát.

 

  1. Rendelhetek telefonon vagy e-mailen keresztül is?

A megrendeléseket csak elektronikus formában az webshopunkon keresztül fogadjuk, de személyesen hétköznap szívesen látjuk Páskomliget utca 2. szám alatti boltunkban, nyitvatartási időben. Kérdésére az info@cernapalota.hu e-mail címen szívesen válaszolunk, itt kérhet további információt.

 

  1. Hol informálódhatok a megrendelésem állásáról?

A megrendelése állapotát bejelentkezés után a "Vásárlásaim" részben találja meg. Itt a megrendelés részleteiben egyszerűen megtudhatja, hogyan áll a megrendelése, valamint a megrendelés küldéséről e-mailben is értesítjük.  

 

  1. Mit tegyek, ha nem találom azt az árut, amit már korábban vásároltam és újra meg szeretném vásárolni?

Ha ön regisztrált Vásárló, keresse a korábbi megrendelést a "Vásárlásaim" részben, a megrendelésen válassza ki a megrendelés részleteit és onnan közvetlenül az árura kattinthat.

 

  1. Mit tegyek, ha az áru kiválasztását le kell állítanom? Nem törlődik ki a kosár tartalma?

Az áru a kosárban marad akkor is, ha a válogatást szünetelteti és később tér vissza hozzá. A kosárból az áru eltűnik, ha kitörli a "sütiket" a keresőben vagy ha ön személyesen törli ki az árut. 

 

  1. Hogy vonhatom vissza a már elküldött megrendelést?

A megrendelést e-mailben vonhatja vissza info@cernapalota.hu címen. Ha a megrendelés "Elküldve" állapotban van, már a szállítónál van kézbesítésre készen. Ebben az esetben hívja a 061/417-57-16-os telefonszámot.

 

   7. Személyes átvételt választottam. Már indulhatok is a csomagomért?

Nem. A csomag elkészültéről minden esetben e-mailt küldünk. Kérjük, hogy csak akkor induljon el a csomagért, ha az értesítést megkapta.

 

Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk